HTML

Szatír izélő

Szatirikus mindennapi történések, és gondolatok.

Friss topikok

  • sorica123 (törölt): Nemtom, az az igazság, hogy a "kis tahó ázsiai" semmivel nem volt bunkóbb, mint a többiek, akik na... (2013.09.15. 15:46) Játszótéri rasszizmus
  • manókomment: @fektor7: hehe, hát ezt a disclaimer-dolgot döntsd el te magad :) kisebbet ütne a blog, de keveseb... (2013.04.17. 17:14) Anarchista kiskáté
  • kamaka: Nekünk ide a 9-es szintre cinege de főleg éhes galambok jöttek. Most, hogy kiraktam a Márk madáret... (2013.02.06. 21:34) Téli madáretetés

2013.02.21. 18:28 fektor7

Az ázott disznó

diszno.jpgIdejét sem tudom mikor, még a pályám kezdetén a hírtelen jött ismertség okán sokfelé hívtak előadásokra, és én brutálisan megemeltem az áraimat.
Egy Isten háta mögötti kis falu meg akart hívni a falunapra, de nem tudták kigazdálkodni a fellépti díjamat, ezért összeszervezték két szomszéd faluval a falunapot, hogy hárman állják a gázsimat. A gond az volt, hogy irtózatos esők jöttek, és úgy kilépett valami nevenincs patak a medréből a fellépés idejére, hogy a másik két falu megközelíthetetlenné vált. Na a polgármester/tanácselnök rádiókapcsolatban állt a másik két falu vezetőjével, hogy akkor ők mégsem szállnak be a költségekbe. Ajánlotta, hogy vagy fellépek a harmadáért, vagy elmegyek a másik két faluba valami lánctalpas járművel. Na erről szó sem lehet, mert az ár egy előadásra vonatkozik. Esetleg szétdarabolom a fél órás műsort három hét perc 20mp-esre. Néhány poén elejét itt, a végét máshol mondom el. Ha lement a vészhelyzet, majd összejönnek valami hálaadásfélére, és összerakják a műsort. Elég sok érdeklődő volt, már megtelt a kultúrház, ezért egy picit nyerő pozícióban éreztem magam az alku szempontjából. Végül megállapodtunk, hogy marad a teljes pénz, plusz kapok egy fél disznót leszállítva a házamhoz. (Papíron kikötve, hogy ez nem lehet vízbe fúlt disznó.) Valamint a három falu asszonyai két héten át csak az én lelki üdvömért mondhat miatyánkot.
Összességében úgy éreztem, hogy jó alkut csináltam. Lement az első műsor, a végén a szokásos csalódott székdobálással, kergetőzéssel, meg veréssel. Utána mentem a lánctalpashoz, hogy akkor mehetünk a következő helyszínre. Kicsit tartottam tőle, hogy előre odaszólnak, hogy milyen szar vagyok élőben, és már a műsor előtt megrendezik a végére tartogatott kergetőzést, meg verést, de nem. Minden a szokásos sorrendben lezajlott ott is, meg a harmadik helyen is. Megkaptam a fél disznót is két nap múlva hozták, és a lelki üdvöm is kiemelten  rendben volt abban az időben. Évente-két évente azóta is visszahívnak. 

Szólj hozzá!

Címkék: disznó árvíz falunap


A bejegyzés trackback címe:

https://szatirizelo.blog.hu/api/trackback/id/tr385096991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása