HTML

Szatír izélő

Szatirikus mindennapi történések, és gondolatok.

Friss topikok

  • sorica123 (törölt): Nemtom, az az igazság, hogy a "kis tahó ázsiai" semmivel nem volt bunkóbb, mint a többiek, akik na... (2013.09.15. 15:46) Játszótéri rasszizmus
  • manókomment: @fektor7: hehe, hát ezt a disclaimer-dolgot döntsd el te magad :) kisebbet ütne a blog, de keveseb... (2013.04.17. 17:14) Anarchista kiskáté
  • kamaka: Nekünk ide a 9-es szintre cinege de főleg éhes galambok jöttek. Most, hogy kiraktam a Márk madáret... (2013.02.06. 21:34) Téli madáretetés

2014.05.06. 21:05 fektor7

Anyák napja antennákkal

a.baa-Funny-Ghetto-Antenna[1].jpgLányom óvodájában anyák napját tartottak. Arra kértek, hogy apukák ne legyenek jelen. Gondolom azért, mert nélkülük az anyukák felhőtlenebbül tudnak bőgni. Nincs is ezzel baj, de az óvoda ahhoz túl messze van, hogy gyalog járjunk oda, és ahhoz is, hogy odavigyem a nejem, aztán forduljak egyet. A nejem nem vezet autót, szóval odavittem, aztán mászkáltam az utcákon céltalanul háromnegyed órát. Igyekeztem felderíteni a környéket. Az egyik ház tetején láttam valami furcsa antennát. Bámultam egy ideig, és pont kijött a ház elé a háziasszony. Észre sem vettem, hogy ő meg engem figyel. Egy idő után már zavarta, hogy nézem a házukat. Oda is szólt nekem.
-Segíthetek valamiben? -Szerintem a segítőkész emberek megérdemlik, hogy eltöltse őket mások hálája. Van pár dolog, amit évek óta meg akartam kérdezni valakitől, és gondoltam ez jó alkalom, hátha kapok rájuk választ.
-Persze. -és közelebb léptem a hölgyhöz. Szépen bemutatkoztam, és fel is tettem az első kérdést:
-Amikor borotválkozom, akkor ugye szálirányban kell húznom a borotvát, de az mit jelent? Mert ez sosem volt egyértelmű nekem. Tud hozni egy papírt, hogy lerajzoljam a problémát?
-Tessék? -na láttam, hogy erre nem kapok választ, ezért mentem a következőre:
-Szerintem a fogkrémes tubus végén a kis lezáró papír a világ legidegesítőbb tárgya. Ott van a lezáró kupak, ami nem engedi ki a fogkrémet, akkor minek rakják oda azt is? Ha elkezdek egy új tubust fürdés után, akkor emiatt ki kell mennem a konyhába, hogy kidobjam. Miért teszik azt rá?
-Tessék? -éreztem, hogy erre sem fogok választ kapni, de volt még kérdésem, és tudom, hogy egyszer kapok majd választ rá valakitől.
-Amikor rántást csinálok, és felöntöm lével, akkor mindig darabos lesz, és nem olyan szép krémes. Mit csinálok rosszul? -bevallom egy picit ez mentőkérdés volt.
-Hát a forró rántáshoz hideg folyadékot öntsön, a hideghez meg meleget.
-Aha! Értem már, mit rontottam el. -láttam a szemén, hogy elönti a melegség, hogy tudott segíteni. -Köszönöm. Viszontlátásra.
Másnap arra mentünk, meg akartam mutatni az érdekes antennákat lányomnak, de addigra leszerelték őket a háztetőről. Elképzelésem sincs, mit gondolhatott a nő rólam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szatirizelo.blog.hu/api/trackback/id/tr796128253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása